Písnička pro Kristínku - Waldemar Matuška

24.07.2009 00:00

 

Vzpomínka nejen k svátku a pocta věnovaná naší mamince & vnučce sestry Pavla & sestřenici Evy (+ favoritu interpretu: W.M.)...

*) i pro ta internetová připojení a jejich pomalý datový tok, (ne)lze přehrát video a zvukový záznam, lépe případně stáhnout si i off-line přehrát (1.legální záložní kopie na medium je povolena výhradně pro osobní užití - v tom případě ctěte, prosím, autorská práva!)!

  • video stream nahrávky ve flash ze známého YouTube
  • malý audio/video soubor, k jeho případného stažení pro běžný mobilní přehrávač (.3GP) av-Pisen pro Kristynku W.M.3gp (2,9 MB)
  • nebo audio soubor Písničky zde v .mp3 a pro bežně podporované přehrávače Pisen pro Kristinku-W.Matuska.mp3 (2,5 MB)
  • Text písně

    Stejně voní žluté květy šafránu
    Jako tvoje vlasy, Kristýnko
    Stejnou chuť má vítr, co je po ránu
    Jako tvoje jméno, Kristýnko
    Stejnou barvu, jako mívá oliva
    Mají tvoje oči, Kristýnko
    Stejně jako nouze mě to bolívá
    Když ty nejsi se mnou, Kristýnko

    Stejnou písní, jakou tlukou slavíci
    Tluče tvoje srdce, Kristýnko
    Tobě samo nebe slétlo do lící
    Jak jsi krásná, moje Kristýnko

    Jak je hladké portugalské hedvábí
    Hladší je tvá paže, Kristýnko
    Žádná jiná na světě mě nevábí
    Já chci jenom tebe, Kristýnko

    Tolik jasu žádná hvězda nemívá
    Kolik je ho v tobě, Kristýnko
    Tobě snad i v noci světla přebývá
    Věnuj mi ho trochu, Kristýnko

    Hezčí nežli karafiát v zahradě
    Hezčí je tvůj úsměv, Kristýnko
    Mám tě rád a ostatní je nasnadě
    Chci být navždy s tebou, Kristýnko

 

Zpět